Ką turėtumėte žinoti apie… Amy Ewing



Mėgstamiausia daina: Skinny Love, tačiau Birdy versija, o ne Bon Iver.
Mėgstamiausi filmai: “Žiedų valdovas“ trilogija
Mėgstamiausias spalva: violetinė

Jūs parašėte “Brangakmenį“ studijuodama. Ar tai buvo sunku daryti?
Kadangi “Brangakmenis“ buvo mano baigiamojo darbo projektas, tai buvo vienintelis dalykas, prie kurio dirbau paskutinį savo studijų semestrą. Turėjau nemažai laiko sutelkti į tai dėmesį, o tai buvo labai šaunu. Turėjau nepaprastą darbo konsultantą, kuris iš tikrųjų jautė šią istoriją ir ragino mane paversti ją geresne. Taip pat nuostabi bendraamžių studentų grupė drąsino ir palaikė mane. Semestras nebuvo lengvas, kadangi verčiau save pabaigti rankraštį, laimei turėjau tiek daug nuostabių, mane palaikančių žmonių. Man labai pasisekė!

Facebook: “Morning spent rearranging final chapters of The Jewel. My head no longer feels like explodin!

Kas jus įkvėpė pradėti rašyti?
Būdama maža visad prisigalvodavau vairių istorijų, tačiau niekad negalvojau apie profesionalų rašymą, kol nebuvau arti trisdešimties metų. Kai 2008 metais atėjo ekonominė krizė, atsirado daugiau laisvo laiko. Taigi, parašiau fantastinį jaunimui skirtą romaną, kuris šiuo metu yra kažkur mano stalčiuose. Tačiau tas romanas man pagelbėjo patekti į universitetą, o čia mano gyvenimas ir pasikeitė. Labai džiaugiuosi, kad taip atsitiko.

Kokiais autoriais jūs žavitės?
Pirmiausia turiu paminėti Tolkien, kadangi jis mane įkvėpė pamilti fantastiką ir pasaulių kūrimą. Tada sektų Roal Dahn, mano pirmoji literatūrinė meilė.  Tikriausiai esu perskaičiusi “The BFG“ šimtus kartu. Tada be abejonės J.K. Rowling, kadangi ji yra nepaprasta. Paminint neseniai skaitytų autorių kūrinius, tai man labai patiko Rainbow Rowell, Andrea Cremer ir Stephanie Perkins istorijos.

Kuo norėjote būti, kai buvote dvylikos, aštuoniolikos ir trisdešimties? Ir kodėl?
Aktore, aktore ir rašytoja. Man patiko vaidinti. Aš vaidinau visuose vidurinės spektakliuose, koledže studijavau teatrą.  Vaikystėje buvau labai drovi, o aktorystė padėjo man palikti savo kiautą. Rašymas visad buvo kažkas asmeniško, todėl niekados negalvojau, kad turėčiau siekti rašytojos karjeros. Apie tai pradėjau galvoti tik neseniai. Tačiau labai džiaugiuosi, kad jos siekiu!

Ko viliatės, kad jūsų skaitytojai išmoktų perskaitę jūsų knygas? 

Be abejonės trokštu, kad skaitytojai susimąstytų, kaip svarbu, kad tavo kūnas priklausytų tau. Tai yra viena iš temų, kuri man labai patinka ir yra svarbi. Taip pat viliuosi, jog jiems patiks gyventi šiame tamsiame, prabangiame pasaulyje kaip tai patiko daryti man.

Ar yra kokių nors panašumų tarp jūsų ir Violetos?
Aš anksčiau grojau violončele vidurinėje mokykloje, tačiau toli gražu taip gerai kaip Violeta! Viliuosi, kad esu tokia pat nuožmi draugė kaip ji. Taip pat kaip ji esu romantikė. O, dar mes abi esame užsispyrusios. Laimė, mano užsispyrimas neužtarnavo man dar jokių žiaurių bausmių.

Kaip jums kilo mintis apie tuos drabužius, kuriuos vilki veikėjai “Brangakmenyje“?
Nemažai laiko praleidau naršydama po internetą. Tikriausiai tai buvo pats smagiausias  naršymas – suknelės ir rūmai. Norėjau, kad knygoje būtų išlaikoma 20 a. pradžios atmosfera, todėl nemažai domėjausi ir tuo istoriniu periodu. O kai kurie dalykai tiesiog  buvo sukurti mano vaizduotės!

Kaip jūs atšventėte savo pirmos knygos išleidimą?
Mano tėvai atvyko manęs aplankyti į Niujorką, ir mes praleidome popietę aplankydami daugybę įvairių knygynų. Buvo nuostabu regėti savo romaną tarp kitų knygų, kurias esu perskaičiusi ir žaviuosi jų autoriais. Tada buvo išleidimo vakarėlis Upper East Side Barnes and Noble. Čia buvo mano draugai, šeima, žmonės iš “HarpenCollins“ leidyklos bei agentas. O po to dar buvo menkutis vakarėlis vietiniame restorane. Šampanas, be abejonės, liejosi laisvai. Kai pagalvoji, kunigaikštienė būtų viskam pritarusi!

Kokį patarimą galėtumėte duoti rašytojo karjeros siekiantiems žmonėms? 
Nepasiduokite! Visas šis leidybos procesas yra sunkus ir jam reikia paaukoti daug laiko, gausite nemažai neigiamų atsakymų. Esu dramatiškai susimovusi su savo pirma knyga. Nesustokite rašyti. Judėkite į priekį. Pabaigoje visa tai bus verta.

Knygos Lietuvoje (2016 08):

cdb_Brangakmenis_z1baltoji rožė ewig

Klausimai su atsakymais yra paimti ir išversti iš:

kitty


Discover more from Kitty Writer

Subscribe to get the latest posts to your email.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.