Atspėk knygą pagal… užuominas


Sveiki visi!

Vėl ketvirtadienis! Ką gi jūs skaitote šiandien? Ar atspėsit, kokia knyga šįkart slepiasi po užuominomis?

Pačioje apačioje rasite atsakymą. Komentaruose lauksiu jūsų įspūdžių ir šio žaidimo komentarų 😉 Ar Jums patiko ši knyga?


UŽUOMINOS

Pirma užuomina:

Tai jau senokai išleista fantastinė knyga jaunimui, kurios veiksmas nukelia į nedidelį Amerikos  miestelį, kur vaikinas įsimyli nepaprastą merginą.

Antra užuomina:
Tailande šios knygos viršelis atrodo taip:

Trečia užuomina: 

Knygos pradžia atrodo štai taip:

Mūsų miestelyje gyveno tik dviejų rūšių žmonės. „Kvailiai arba įklimpėliai“ — taip kaimynus į dvi kategorijas buvo meiliai suskirstęs mano tėvas. „Tie, kurie pasiryžę likti, arba per kvaili išvykti. Visi kiti randa, kaip ištrūkti.“ Kuriai kategorijai priklausė jis pats, atrodė savaime suprantama, bet aš niekada neišdrįsau paklausti kodėl. Mano tėvas buvo rašytojas ir mes gyvenome Gatline, Pietų Karolinoje — Veitai čia gyveno nuo tada, kai per Pilietinį karą mano proproproprosenelis Elis Veitas kovodamas žuvo kitoje Santi upės pusėje.
Tik čionykščiai žmonės to karo nevadino Pilietiniu. Visi jaunesni kaip šešiasdešimties vadino jį Karu tarp valstijų, o tie, kam per šešiasdešimt — Šiaurės agresijos karu, tarytum Šiaurė būtų kažin kaip įtraukusi Pietus į karą dėl kokio apipuvusios medvilnės ryšulio. Visi, išskyrus mano šeimą. Mes jį vadinome Pilietiniu karu.
Dar viena priežastis, kodėl negalėjau sulaukti, kada iš čia ištruksiu.


ATSAKYMAS

egliosha logo

Reklama

2 thoughts on “Atspėk knygą pagal… užuominas

  1. Atspėjau 🙂 Pati šią knygą esu bandžiusi skaityti, man ji nepatiko, bet filmas patiko. Bet manau, kad verta ją pabandyti skaityti, gal jums ir patiks, nes mano draugė perskaitė netgi ir 2 dalį.

    Patinka

Parašykite komentarą

