Atspėk knygą pagal… užuominas


Sveiki visi!

Vėl ketvirtadienis! Ką gi jūs skaitote šiandien? Ar atspėsit, kokia knyga šįkart slepiasi po užuominomis?

Pačioje apačioje rasite atsakymą. Komentaruose lauksiu jūsų įspūdžių ir šio žaidimo komentarų 😉 Ar Jums patiko ši knyga?


UŽUOMINOS

Pirma užuomina:

Tai viena mano mėgstamiausių fantastinių knygų jaunimui, kurioje perapasakojama labai populiari pasaka (viršelis tikrai išduos, kuri).

Antra užuomina:
Originalus amerikietiškas šios knygos viršelis atrodo taip:

Trečia užuomina: 

Knygos pirmo skyriaus pradžia atrodo štai taip:

Jausdavau visų žvilgsnius ir buvau prie jų pripratęs. Nuo pat mažumės tėvas mane mokydavo neišsiduoti, kad dėmesys mane trikdo. Įžymybes – kaip mudu – žmonės neišvengiamai pastebi.
Paskutinį mėnesį prieš baigiant devintą klasę pavaduojantis mokytojas padalijo pavasario šokių vakarėlio lankstinukus, kitu atveju jie man būtų atrodę kvailystė.
– Žiū, <…>, čia tu įrašytas, – mano bičiulis Trejus Parkeris paplojo man per ranką.
– Nejau.


ATSAKYMAS

egliosha logo

Reklama

Parašykite komentarą

