Atspėk knygą pagal… užuominas


Sveiki visi!

Vėl ketvirtadienis! Ką gi jūs skaitote šiandien? Ar atspėsit, kokia knyga šįkart slepiasi po užuominomis?

Pačioje apačioje rasite atsakymą. Komentaruose lauksiu jūsų įspūdžių ir šio žaidimo komentarų 😉 Ar Jums patiko ši knyga?


UŽUOMINOS

Pirma užuomina:

Tai realistinė mistinė knyga jaunimui su trilerio elementais, apibūdinama kaip „Hichcockas paaugliams“.

Antra užuomina:
Vienas anglų kaba Kindle formato viršelis atrodo taip:

Trečia užuomina: 

Knygos pirmo skyriaus pradžia atrodo štai taip:

Visi perspėjimai, kuriuos esu gavusi, apie tai, kad mano gyvenimas tuoj subyrės į šipuliukus, susiję su muzikos papliūpa. aš ją atpažinau iš  pamokos apie Bethoveną – „Odė džiaugsmui“, regis, taip ji vadinasi. Ji užtvindė tylią klasę ir paskatino trisdešimt bendramokslių atsisukti ir įsistebeilyti į mane. Tik tuomet supratau, kad muzikos šaltinis greta.
Visai arti. Tikriausiai jis sklinda iš mano kuprinės dugno. Alisa bus prikišusi nagus, pridarė man nemalonumų dėl skambučio tono.
Panaršiau kuprinę ir atmečiau skambutį kaip tik tuo metu, kai ponas Heringtonas apsidairė, nusisukęs nuo kvadratinių lygčių, kurias rašė ant lentos. Atkreipė dėmesį į mano raustantį veidą.


ATSAKYMAS

egliosha logo

Reklama

Parašykite komentarą

