DETEKTYVAS XX


FAN FICTION – TAI SKAITYTOJŲ KURIAMOS ISTORIJOS, KURIOSE JIE PANAUDOJA JUOS SUŽAVĖJUSIŲ KNYGŲ PASAULIUS IR VEIKĖJUS. ŽINOMA, SKAITANT ŠIUOS TEKSTUS LENGVA SUVOKTI, KOKIA GI KNYGA YRA PANAUDOTA. BEJE, DAŽNIAUSIAI FAN FICTION NAUDOJA TIK VIENą KNYGĄ. TAI, KĄ DABAR JŪS PERSKAITYSITE, BUS KELETO ISTORIJŲ MIŠINYS. BŪTENT jAS JUMS REIKĖS ATPAŽINTI TRUMPAME TEKSTUKE. PIRMAJAME ETAPE BUS PATEIKTAS TEKSTAS BE JOKIŲ PAGALBŲ. VĖLIAU, NUSILEIDĘ TRUPUTĖLį ŽEMYN, GALĖSITE IŠVYSTI KNYGAS, KURIOS ČIA buvo PANAUDOTOS. GALIAUSIAI TREČIAME etape BUS ATSAKYMAI. TAIGI, AR ESATE GERI DETEKTYVAI?

-Šiandien mes susirinkome visi čia tam, kad pasidalintumėme savo rūpesčiais ir padėtumėme vienas kitam juos išspręsti. Prašyčiau neminėti savo vardų ir tik pasakyti, kokia problema jus kamuoja, gerai? – paklausė moteris, sukryžiuodama kojas ant nepatogios plastmasinės kėdės. Visi susirinkę penki žmonės linktelėjo. – Gerai, pradėkime nuo jūsų, panele, – moteris rankos mostu parodė į merginą, kuri stengėsi sėdėti tiesiai ir nei sekundei nenuleisti žvilgsnio nuo kitų.
-Mano problema ganėtinai paprasta. Mane tėvai… Jie privertė mane dalyvauti tokiame dalyke, kur yra daug dailių, gerų ir draugiškų vaikinų. Tarp jų man… reikia, na, susirasti tą vienintelį, tačiau man labai sunku nuspręsti, kuris yra tas, – garsiai pasakojo mergina ir lengviau atsiduso, kai visi žodžiai paliko jos lūpas.
-Dėkoju, kad pasidalinai. Kaip spręsime problemas, pakalbėsime, kai visi pristatys savas. Gal tarp jūsų atsiras kažkas, kas turi panašią bėdą. Na, judam toliau, – moteris nukreipė žvilgsnį į prie merginos sėdintį vaikiną, kuris iš rankų negalėjo paleisti planšetės.
Vaikinas kilsteli galvą ir nužvelgia visus.
-Net nežinau, kodėl čia esu. Tiesiog mokyklos psichologė atsiuntė. Aš radau nužudytą savo bendraklasę, – jis gūžteli pečiais nesujaudintas ir nudelbia akis atgal į ekraną.
-Na, – pradeda trečia kalbėtoja, kuri prisimerkusi nužvelgia prieš tai kalbėjusį vaikiną, – mano problema ta, kad norėčiau turėti gerą draugą.
Moteris linkteli ir nukreipia žvilgsnį į kitą kalbėtoją. Jis atsikrenkščia. Moteris prašė, kad jis nusiimtų tą kaukę nuo veido, bet jis griežtai atsisakė.
-Mano problemos sudėtingos. Man reikia rasti merginą, kuri nekęstų mano padermės, tačiau vėliau mane įsimylėtų.
Ir galiausiai atėjo paskutinės merginos eilė prabilti, bet ji tik kukliai nusišypsojo ir pradėjo rankų gestais rodyti ženklus. Žinoma, niekas jos suprasti neįstengė, bet suprato, kad jos problema yra ta, kad ji negali kalbėti.
-Na, dabar kai žinome, kokias problemas kiekvienas iš jūsų turite, galime pradėti ieškoti jų sprendimo būdo.


I

I

I

I

I

I

I

I

I

I

I

I

I


UŽUOMINOS

sirena-keira-cassuzkeretas-dvarassutikti-eidazvaigzdziu-medziagacdb_Paveldetoja_z1



I

I

I

I

I

I

I

I

I

I

I

I

I

I


ATSAKYMAI

 

-Šiandien mes susirinkome visi čia tam, kad pasidalintumėme savo rūpesčiais ir padėtumėme vienas kitam juos išspręsti. Prašyčiau neminėti savo vardų ir tik pasakyti, kokia problema jus kamuoja, gerai? – paklausė moteris, sukryžiuodama kojas ant nepatogios plastmasinės kėdės. Visi susirinkę penki žmonės linktelėjo. – Gerai, pradėkime nuo jūsų, panele, – moteris rankos mostu parodė į merginą, kuri stengėsi sėdėti tiesiai ir nei sekundei nenuleisti žvilgsnio nuo kitų.
-Mano problema ganėtinai paprasta. Mane tėvai… Jie privertė mane dalyvauti tokiame dalyke, kur yra daug dailių, gerų ir draugiškų vaikinų. Tarp jų man… reikia, na, susirasti tą vienintelį, tačiau man labai sunku nuspręsti, kuris yra tas, (PAVELDĖTOJA) – garsiai pasakojo mergina ir lengviau atsiduso, kai visi žodžiai paliko jos lūpas.
-Dėkoju, kad pasidalinai. Kaip spręsime problemas, pakalbėsime, kai visi pristatys savas. Gal tarp jūsų atsiras kažkas, kas turi panašią bėdą. Na, judam toliau, – moteris nukreipė žvilgsnį į prie merginos sėdintį vaikiną, kuris iš rankų negalėjo paleisti planšetės.
Vaikinas kilsteli galvą ir nužvelgia visus.
-Net nežinau, kodėl čia esu. Tiesiog mokyklos psichologė atsiuntė. Aš radau nužudytą savo bendraklasę, – jis gūžteli pečiais nesujaudintas ir nudelbia akis atgal į ekraną. (ŽVAIGŽDŽIŲ MEDŽIAGA)
-Na, – pradeda trečia kalbėtoja, kuri prisimerkusi nužvelgia prieš tai kalbėjusį vaikiną, – mano problema ta, kad norėčiau turėti gerą draugą. (SUTIKTI EIDĄ)
Moteris linkteli ir nukreipia žvilgsnį į kitą kalbėtoją. Jis atsikrenkščia. Moteris prašė, kad jis nusiimtų tą kaukę nuo veido, bet jis griežtai atsisakė.
-Mano problemos sudėtingos. Man reikia rasti merginą, kuri nekęstų mano padermės, tačiau vėliau mane įsimylėtų. (UŽKERĖTAS DVARAS)
Ir galiausiai atėjo paskutinės merginos eilė prabilti, bet ji tik kukliai nusišypsojo ir pradėjo rankų gestais rodyti ženklus. Žinoma, niekas jos suprasti neįstengė, bet suprato, kad jos problema yra ta, kad ji negali kalbėti.(SIRENA)
-Na, dabar kai žinome, kokias problemas kiekvienas iš jūsų turite, galime pradėti ieškoti jų sprendimo būdo.


kitty

Reklama

Parašykite komentarą

