Koks tikrasis mano vardas? IX (žaidimas)


Laikas vėl pamėginti priskirti knygoms jų tikruosius, originalius pavadinimus anglų kalba. Jau turime keturias knygas, kurios sugebėjo pakeisti savo pavadinimus, kai jas išvertį į lietuvių kalbą. Ar jums pavyks šioms istorijoms sugrąžinti jų tikrus vardus? Pasižiūrėkime. Beje, visos šios knygos yra vertos jūsų dėmesio ir, jeigu dar jų neskaitėte, nedelskite ir jas pagriebkite 😉

cdb_tarp-pilku-debesu_z1cdb_pazadink-mane-kai-viskas-baigsis_p1papasakok man apie tobulą dienąuzkeretas-dvaras

~ Extraordinary Means ~ All the Bright Places ~

~ A Court of Thorns and Roses ~ Between Shades of Gray ~

 


I

I

I

I

I

I

I

I

I

I

I

I

I

ATSAKYMAI

All the Bright Places  – Papasakok man apie tobulą dieną
Between Shades of Gray – Tarp pilkų debesų
A court of thorns and roses – Užkerėtas dvaras
Extraordinary means -Pažadink mane, kai viskas baigsis

Na, kaip sekėsi?

kitty

Reklama

2 thoughts on “Koks tikrasis mano vardas? IX (žaidimas)

  1. Visi nesunkiai atspėti 😀 kaip kitaip, kai jau ne pirmą mėnesį esi “pažįstamas“ su šiomis knygomis, žinai autorių, leidybos metus, bei atpažintum krūvą užsienietiškų viršelių? 😀 #KnygųŽiurkėsGyvenimas

    Patinka

Parašykite komentarą

