Ką turėtumėte žinoti apie… rašytoją Kiera Cass



Gimimo data
:  1981 m gegužės 19 d.
Zodiako ženklas: Jautis
Išsilavinimas: baigė Radford universitetą (įgijo istorijos bakalauro laipsnį)
Mėgstamos knygos: Markus Zusak “Knygų vagilė” ir Stephen Chbosky “Atskalūno laiškai”
Patarimas rašytojams: “Kuo daugiau sužinokite  apie savo istoriją”

Kaip jaučiatės pabaigusi “Atrankos” seriją?
Jaučiausi ganėtinai gerai, tačiau dabar jausmai pasikeitė. Pradedu jausti liūdesį. Nors veikėjai vis dar gyvena mano galvoje, keista, kad viskas, kas susiję su publikavimu, pasibaigė.

Kieno meilės istorija yra jums artimesnė: Amerikos ar Idlinos?
Sunku pasakyti! Mano romantinis gyvenimas nebuvo toks komplikuotas, kaip šių veikėjų, taigi, nei viena. Tačiau tam tikros mano vyro detalės buvo padalintos sukurtiems vaikinams, taigi, jeigu į viską žvelgti per tą perspektyvą, tai jie man abu yra artimi. Tai siaubingas atsakymas!

Ar, kai rašėte “Paveldėtoja” jau žinojote, su kuriuo vaikinu Idlina pasiliks? Ir jeigu taip, ar kuris nors iš veikėjų jus nustebino ir paveikė jūsų suplanuotą pabaigą?
Aš retai ką žinau. Mano rašymo procesas yra siaubingas; aš turiu kantriai sėdėti sukandusi dantis ir laukti, kada veikėjai pasakys man, ką daryti. Tačiau atskleisiu paslaptį, kad mane nustebino vieno veikėjo pasirodymas ir šis įvykis pradėjo įvykių grandinę, kurios aš tikrai nesitikėjau.

Jeigu būtumėte Amerikos ar Idlinos vietoje, ar būtumėte pasirinkusi tuos pačius vaikinus?
Mano asmenybė ir troškimai labai skiriasi nuo merginų, taigi, sunku pasakyti. Tačiau būčiau prasta lyderė, taigi tikriausiai vengčiau visko, kad tik karūna neatsirastų ant mano galvos. Tai būtų prioritetas numeris vienas. TIK tada mes galime galvoti apie vaikinus!

Kas yra jūsų literatūros sektini pavyzdžiai?
Net nežinau, ar tokių turiu. Tačiau visad kartoju, kad noriu duoti penkis Stephenie Meyer, kadangi ji sukūrė įspūdį, kad išleisti knygą  yra LABAI LENGVA. Namų šeimininkė melavo, tačiau vis tiek noriu duoti jai penkis.

Nevisiems iš pradžių patiko Idlina, tačiau jos pasikeitimas “Karūnoje” yra akivaizdus ir nesijaučia, kad jis būtų dirbtinis. Ar tai kaip nors susiję su skaitytojų komentarais ir reakcija?
Ne, Idlina yra tokia, kokia yra. Ji buvo auginta ne taip kaip jos mama, taigi, ji yra visai kitokia asmenybė ir pasakotoja. Kai tu užaugi pasaulyje, kuriame visi daro tai, ką tu jiems įsakai ir žinai, kad vieną dieną tu turėsi rankose daug valdžios ir esi labai, labai turtinga.  Tačiau taip pat ji turi nemažai baimių. Džiaugiuosi, kad leidau jai nevaržomai augti ir tobulėti, tačiau tuo metu aš sakiau: “Manau, kad [“Vienintelė”] bus knyga, kurią sunku parašyti. Tau turi rūpėti veikėjas, kad norėtum sužinoti, kaip viskas baigiasi”. Manęs nei trupučio nenustebintų, jeigu kai kurie skaitytojai galvojo: “Ne, man ši veikėja nepatinka. Nenoriu žinoti, kaip viskas su ja baigsis.” Tačiau jaučiau, kad  tai nepaprasta veikėja. Manau, kad jos įstūmimas į labai pažeidžiamą poziciją pagaliau davė jai galimybę pasikeisti ir augti. Knygos pradžioje yra pristatoma, kad jos brolio su ja nebėra, jos mama negali padėti ir nežinojimas, kas toliau įvyks, yra svarbūs jai momentai.

Kokios naujienos yra apie filmą?
Aš gavau antrą scenarijaus versiją ir ją perskaičiau…  Ji yra nebloga ir žinau, kad visi sunkiai dirba už kadro, kaip mano filmo agentas ir prodiuseriai, kovoja ir serga už filmą. Tačiau šiuo metu kaip ir štilis. Projektas nėra atmestas ar kažkas panašaus, tačiau manau, kad vis dar yra svarstoma, ar verta jį sukurti.

Taigi, jau atsisveikinote su Idlina. Kas bus toliau? 
Dirbu prie kelių kitų dalykų. Kaip ir negaliu apie tai kalbėti, tačiau esu nepaprastai laiminga. Neseniai kartu su mama vykau į Niujorką susirinkti medžiagą…  Be abejonės tai truputį sudėtingiau nei tai, ką man teko daryti anksčiau, tačiau šioji mergina tūno mano galvoje tiek pat laiko kaip ir Amerika, ir šią istoriją labai jau ilgai noriu užrašyti, taigi, esu nepaprastai laiminga, kad galiu pamėginti tai padaryti. Viliuosi, kad nesusimausiu, nes man siaubingai patinka šioji istorija.

Klausimai paimti ir išversti iš:

Autorės knygos Lietuvoje (2016 10)

cdb_Atranka_z1Elitascdb_Vienintele_z1cdb_Paveldetoja_z1karuna

kitty

Parašykite komentarą

