Atspėk knygą pagal… užuominas


Sveiki visi!

Vėloka, bet vis dar ketvirtadienis! Ką gi jūs skaitote šiandien? Ar atspėsit, kokia knyga šįkart slepiasi po užuominomis?

Pačioje apačioje rasite atsakymą. Komentaruose lauksiu jūsų įspūdžių ir šio žaidimo komentarų 😉 Ar Jums patiko ši knyga?


UŽUOMINOS

Pirma užuomina:

Tai realistinė knyga jaunimui, dažniausiai lyginama su “Dėl mūsų likimo ir žvaigždės kaltos”; šiuo metu vyksta jos ekranizavimo darbai.

Antra užuomina:
Olandijoje šios knygos viršelis atrodo taip:

viskas-viskas

Trečia užuomina: 

Knygos pradžia atrodo štai taip:

Esu perskaičiusi kur kas daugiau knygų nei jūs. Kad ir kiek būtumėt perskaitę. Aš perskaičiau daugiau. Patikėkite. Turėjau laiko.
Mano baltame kambaryje, priešais baltas sienas, spindinčio baltumo lentynose knygų nugarėlės – vienspalvės. Visos knygos naujitelaičiais kietais viršeliais – minkšti, padėvėti, bakterijom knibždantys viršeliai man netinka. Jos pasiekia mane iš Išorės, nukenksmintos, vaakuminėse plastiko pakuotėse.Norėčiau pamatyti mašiną, kuri tai daro. Įsivaizduoju, kaip kiekviena knyga slenka balta konvejerio juosta, stabteli baltuose stačiakampiuose, kur baltos robotų rankos valo, gramdo, purškia ir kitaip sterilizuoja, kol ji tampa užtektinai švari atkeliauti pas mane. Kai gaunu naują knygą, pirmas mano darbas būna išlupti ją iš pakuotės, pasinaudojant žirklėmis ir nesyk nusilaužiant nagą.  Antra užduotis – ant titulinio lapo užrašyti savo vardą.


ATSAKYMAS

viskas viskas

egliosha logo

2 thoughts on “Atspėk knygą pagal… užuominas

Parašykite komentarą

