Atspėk knygą pagal… užuominas


Sveiki visi!

Šiandien ir vėl knygų žiurkės rubrika! Ar atspėsit, kokią knygą paslėpiau po užuominomis?

Pačioje apačioje rasite atsakymą. Komentaruose lauksiu jūsų įspūdžių ir šio žaidimo komentarų 😉 Ar Jums patiko ši knyga?


UŽUOMINOS

Pirma užuomina:
Tai viena mano mėgstamiausių fantastinio realizmo žanro knygų, kuri lyginama su filmu “Švilpiko diena“.

Antra užuomina:
Kinijoje šios knygos viršelio versija atrodo taip:

kai aš žuvau

Trečia užuomina: 

Knygos pradžia atrodo štai taip:

Sakoma, mirštant prieš akis žaibo greitumu pralekia visas gyvenimas, bet man taip nenutiko.
Jei atvirai, visada maniau, kad toji paskutinė akimirka, ta viso gyvenimo apžvalga – gan bauginantis reikalas. Mano mama pasakytų, kad kai kuriuos dalykus verčiau palaidoti ir užmiršti. Pavyzdžiui, aš mielai užmirščiau metus, praleistus ketvirtoje klasėje (akinių ir rožinių dantų plokštelių laikus); o kas tau norėtų dar kartą išgyventi pirmąją dieną vidurinėje? Prie viso to dar pridėkite nuobodžias atostogas su šeima, beprasmes algebros pamokas, pilvo skausmus per menstruacijas ir niekam tikusius bučinius, kuriuos vos ištvėriau…


ATSAKYMAS

kai aš žuvau egliosha logo

Reklama

Parašykite komentarą

