Kur aš esu? (VII) – Žemėlapis


Jau spėjome pabuvoti ne vienoje vietoje : tiek magiškame pasaulyje, tiek realistiniame. O ką turime, kai juos abu sujungiame? Ogi atsakymas toks: mes turime šios dienos žemėlapį, kurį jums teks atpažinti ir pasakyti, kokiai gi knygai jis priklauso. Kaip netikėta, argi ne? 😀

Užuominų daug neduosiu, kadangi pats žemėlapis yra ne pėsčias ir duoda nemažai užuominų, bent jau kokiai knygų serijai priklauso šioji knyga, kurios pavadinimą norėčiau rasti komentarų skiltyje.

Bet gerai, duosiu vieną užuominą. Pirmos dvi knygos iš šios serijos yra pavirtusios filmais. Taigi, ar jums pavyks įminti šią mano mįslę? Na, pasižiūrėkime. Laukiu jūsų (ne)teisingų atsakymų 😉

persis džeksonas ir paskutinis olimpietis

kitty

2 thoughts on “Kur aš esu? (VII) – Žemėlapis

    1. Graitai apsisukta 😀 Taip, Persio Džeksono knygos, o gal dabar žinai, kurioje būtent dalyje yra šis žemėlapis?

      Patinka

Parašykite komentarą

