Ką turėtumėte žinoti apie… Zoe Sugg


Gimimo data: 1990 kovo 28 d.
Zodiako ženklas: avinas
Pseudonimas: Zoella
Autorės mėgstamiausios knygos:  John Green “Dėl mūsų likimo iš žvaigždės kaltos”, Jennifer Niven “Papasakok man apie tobulą dieną”
Autorės mėgstamiausi rašytojai: Sophie Kinsella ir Lindsey Kelk
Šiuo metu gyvena: Braitone, Anglijoje
Užsiėmimai: blogerė, vlogerė, YouTuber’ė, rašytoja

Kas Jus įkvėpė parašyti savo knygą?

Nuo tada, kai išmokau skaityti, aš visada buvau įbedusi nosį į knygą. Būdama maždaug 14 metų aš jau rezgiau mintį, kad vieną dieną parašysiu knygą ir aš, ką nors tokio, ką kiti mielai skaitys. Man labai patinka “Girl online. Interneto mergaitė” istorija, ir aš tikiuosi, kad visiems kitiems ji patinka taip pat!

Kur sėmėtės patirties?

Užtrukau labai netrumpai, buvo daug šokinėjimų iš vienos vietos į kitą. Daug laiko užėmė siužeto, istorijos linijos ir veikėjų apmąstymas, o aš esu tikra perfekcionistė ir norėjau įsitikinti, kad viskas bus taip, kaip reikia.

Ar pagrindinėje veikėjoje Penėje atpažįstate kažką savo?

Norėjau, kad mano pagrindinė veikėja turėtų daug mano bruožų, kad aš galėčiau suprasti jos gyvenimą skersai išilgai ir galėčiau tinkamai viską suguldyti į puslapius. Mes turime daug bendro: ji blogerė, gyvena Braitone, turi nerimo sutrikimų, kaip ir aš. Mano asmeninė patirtis labai padėjo suformuoti Penę ir jos istoriją. zoella-reveals-girl-online-3-title-and-book-cover-01Tačiau, kad ir kaip būtų, ji yra išgalvotas personažas, ir, žinoma, daugelis jai nutikusių dalykų yra mano vaizduotės vaisius.

Ar manote, kad Penė yra tokia veikėja, su kuria lengvai susitapatintų Jūsų gerbėjai?

Manau, kad mano žiūrovai tikrai gali susitapatinti su Pene. Ji patiria daug dalykų, kuriuos aš žinau iš pirmų lūpų, nes daugelis tai patyrė arba klausė dėl to manęs patarimo. Tokius dalykus, kaip patyčios, draugo įsimylėjimą, vaikinai ar nerimo sutrikimas. Penė yra puikus paauglio pavyzdys, kuris išgyvena tuos pačius dalykus, su kuriais susiduria ir kiti paaugliai, ir man tai buvo labai svarbu.

Kai prieš penkerius metus pradėjote rašyti savo Zoella blogą, ar tikėjotės, kad tapsite rašytoja?

Kai pradėjau rašyti blogą 2009 metais, tikrai nesitikėjau, kad tai suteiks man galimybę išpildyti savo paauglišką svajonę tapti publikuojama autore. Žinoma, blogo rašymas labai padėjo rašymo įgūdžių ugdymui.

Ką pagalvojote, pirmąkart pamačiusi “Girl online. Interneto mergaitė” knygos viršelį?

Pamaniau – viršelis atrodo nuostabiai, MAN LABAI PATINKA. Prieš kurį laiką mes buvome surengę nedidelį konkursą mano bloge, ieškodami polairoidinės nuotraukos stiliaus kadro knygos viršeliui. Buvau sujaudinta, kiek žmonių į tai įsitraukė. Jie atsiuntė tiek daug puikių nuotraukų; buvo sunku išrinkti nugalėtoją!

Kibernetinės patyčios ir nerimo sutrikimas yra Penės iš “Girl online. Interneto mergaitė” problemų priežastis – kodėl nusprendėte panaudoti tai savo knygoje?

Aš tikrai norėjau pasidalinti savo asmenine patirtimi dėl nerimo sutrikimo per Penę, kadangi jaučiau, kad tai galėtų padėti kitiems pradėti kalbėti apie tai. Būdama jaunesnė kentėjau dėl nerimo sutrikimo, nesupratau, kas man darosi, neturėjau, su kuo galėčiau pasikalbėti apie tai.  Tai padeda pradėti kalbėti, jaustis ne tokiu vienišu ir dalintis patarimais. Kibernetinės patyčios yra kita problema, su kuria, deja, aš taip pat esu susidūrusi. Sulaukdavau komentarų, kad esu per liesa, kad apsimetu kenčianti nuo nerimo priepuolių, ir kitokių siaubingų dalykų, kurie vertė mane jaustis blogai.

girl-online-on-tourNaujoje Tavo knygoje “Girl online: on tour. Interneto Mergaitė. Koncertinis turas” pagrindinė veikėja Penė važiuoja į turą su savo vaikinu Nojum. Jei vyktumėte į turą, ką pasiimtumėte drauge?

Sunkus klausimas. Mielai pasiimčiau kartu Alfį (vaikiną) ir keletą draugų, bet jie tikriausiai turėtų traukti šiaudus.

Penė ir jos šeima knygoje keliauja į Niujorką. Ar kada nors svarstėte kraustytis į užsienį?

Aš tikrai nemanau, kad kada nors kraustyčiausi, tačiau labai mėgstu keliauti.

Ar rašydama klausotės muzikos?

Taip, mėgstu įsijungti kažką negarsiai. Klausausi daug Ellie Goulding, Sam Smith ir Ed Sheeran. Neįkyri muzika.

Ar turite kokių nors patarimų, kurie įkvėptų jaunus rašytojus?

Manau, pagrindinis dalykas, ką norėčiau pasakyti, tai iš tiesų domėtis dalykais, apie kuriuos rašai, ir niekada nepasiduoti. Jei tai, apie ką rašai, daro tave laimingu, jie suteiks laimės ir kitiems.

Autorės knygos lietuvių kalba:

girl online

Klausimai paimti ir išversti iš:

egliosha logo

Parašykite komentarą

