Atspėk knygą pagal… užuominas


Sveiki visi!

Vėl ketvirtadienis! Šiandien pasirinkau jau senokai skaitytą knygą, kuri mane nustebino ir išsiskyrė iš kitų. Ar atspėsit, kokia knyga šiandien slepiasi po užuominomis?

Pačioje apačioje rasite atsakymą. Komentaruose lauksiu jūsų įspūdžių ir šio žaidimo komentarų 😉 Ar Jums patiko ši knyga?


UŽUOMINOS

Pirma užuomina:

Tai fantastinis trileris jaunimui, ir galėčiau teigti, kad jis labiau skirtas vaikinams, nei merginoms, nes pagrindiniai veikėjai yra vaikinai ir jie įtraukiami į žaidimą, iš kurio ištrūkti nėra taip paprasta.

Antra užuomina:
Čekijoje šios knygos viršelis atrodo taip:

erebas

Trečia užuomina: 

Knygos pradžia atrodo štai taip (gana šiurpus lyg ir epilogas):

Tatai visuomet prasideda naktį. Naktį aš maitinu savo planus tamsa. Jos turiu daugiau negu reikia. Ji yra dirva, kurioje suvešės tai, ką norėčiau išauginti.
Jei reikėtų rinktis, visuomet rinkčiausi naktį, o ne dieną, rūsį, o ne sodą. Mano luoši pramanyti padarai drįsta tik naktį išlįsti iš savo slėptuvių įkvėpti šalto oro. Laukia, kad suteikčiau savotiško groteskiško grožio išsigimėliškiems jų kūnams. Jaukas turi būti gražus, kad grobis pastebėtų kabliuką tik tada, kai šis jau giliai įsmigęs į kūną. Mano grobis. Beveik norėčiau jį apkabinti dar nė nepažinodamas. Ir savaip tai padarysiu. Mano sieloje mudu būsime kaip vienas.
Man nereikia ieškoti tamsos, ji visuomet aplink mane, skleidžiu ją savo kvėpavimu. Kaip savo kūno tvaiką. Dabar manęs visi vengia, tai gerai. Šliaužioja aplink mane šnabždėdamiesi, nejaukiai, baugščiai. Jie mano, kad prie manęs neleidžia prisiartinti smarvė, bet aš žinau, kad tai dėl tamsos.


ATSAKYMAS

erebas

egliosha logo

5 thoughts on “Atspėk knygą pagal… užuominas

  1. Na šitas tai lengvutis. “Knyga vaikinams, vaikinai įtraukiami į žaidimą” – didžiausias spoileris :)))

    Patinka

      1. Aš rinkausi kurią paimt skaityt – Erebą ar Saeculum ir paėmiau paskutinę. Bet Erebą dažnai siūlydavome tėvams kurie ieškojo knygų bernams 😀

        Patinka

  2. Aš irgi atspėjau 🙂 Kažkaip ir iš to sakinio, jog skirta vaikinams, ar to, jog paminėtas žaidimas buvo ypač lengva atspėti. Tuo labiau ir knyga išskirtinė – įdomi, bei įtraukianti, ne tik vaikinus, bet ir kai kurias merginas! 😀

    Patinka

Parašykite komentarą

