Ką turėtumėte žinoti apie… rašytoją Colleen Houck


Gimimo data:  1969 spalio 3 d.
Zodiako ženklas: svarstyklės
Autorės visų laikų mėgstamiausios knygos: “Vėjo nublokšti” ir “Black stallion” serija.
Mėgstamiausias filmas:  Pirmasis “Supermeno” filmas, kuriame Klarką Kentą vaidina Christopher Reeves
Šiuo metu gyvena: Oregone, Saleme
Mėgstamiausia muzikos grupė: Bon Jovi
Mėgstamiausia šunų veislėToy poodle
Mėgstamiausias mitologinis padaras: Drakonas
Natūrali akių ir plaukų spalva: ruda

Pasakyk apie save penkis bet kokius faktus?
Žinoma… Esu gestų kalbos vertėja, vyriausias vaikas septynių vaikų šeimoje, dievinu šokoladą, niekados neplaukiau kruizu ir helovynas yra mėgstamiausia mano metų šventė.

Papasakok mums truputį apie savo rašymo procesą ir kaip tapai rašytoja.
Aš pradėjau rašyti po to, kai perskaičiau apie J.K Rowling ir Stephenie Meyer. Tai yra dvi moterys, kurių parašytos istorijos mane pavergė. Aš buvau įkvėpta jų istorijų publikavimo kelio. Abi jos buvo tik motinos, kurios vieną dieną ėmė ir parašė knygą. Tada pradėjau galvoti: “Jeigu jos tai gali padaryti, kodėl aš to negaliu?” Tą dieną gimė  Tigrų serija. Pirmas dvi knygas aš išleidau pati ir tada buvau atrasta agento ir redaktoriaus. Nuo tada mano knygų teisės yra parduodamos daugybėje šalių ir buvo išleistos Amerikoje tradiciniu būdu ir netgi buvo pasiūlytos ekranizacijai.

Kodėl tu manei, kad turi papasakoti šią istoriją?
Man visad patiko “Gražuolė ir Pabaisa”, todėl, kai pradėjau rašyti savo knygą, pasirinkau šią temą savo kūriniui. Atpirkimo ir pasiaukojimo mintis man patiko ir norėjau parašyti romantinę-nuotykinę istoriją, kurią galėtų skaityti įvairaus amžiaus žmonės. Be to, rašiau tokią istoriją, kurioje pati norėčiau būti.

Kokia yra jūsų mėgstamiausia rašymo vietelė?
Prie mano darbo kambaryje esančio kompiuterio. Ten yra langas, pro kurį atsiveria nuostabus Oregono pušų miškas. Tai labai įkvepiantis vaizdas.

Su kuriuo personažu tu labiausiai tapatini save?
Su Kelse. Mus sieja daug kas bendro. Mes abi turėjome siaubingus pasimatymus, turime aistrą šokoladui ir abi mėgstame dėvėti teniso batelius.

Jeigu turėtum galimybę vakarieniauti su vienu iš savo personažu, kuris tai būtų ir kodėl? 
Norėčiau pakalbėti su  ponu Kadamu. Jis yra toks veikėjas, kuris mane žavi. Norėčiau išgirsti visas jos istorijas ir apipilti jį klausimais apie tą nuostabų jo nugyventą gyvenimą.

Ko jums reikia, kad galėtumėte pradėti rašyti, pavyzdžiui, kavos, keksiuko, muzikos?
Aš visad užsidegu aromatinę žvakę ir šalia savęs turiu nedidelį šaldytuvą su užkandžiais ir gėrimais.

Kodėl Indija ir tigrai?
Pasirinkau tigrą pabaisos personažui iš “Gražuolės ir Pabaisos” ir tada pakeičiau kailio spalvą – iš tradicinės oranžinės ir juodos paverčiau balta. Baltasis tigras turi savyje kažką magiško ir nepaprasto, ir aš norėjau tai panaudoti. Po medžiagos rinkimo apie baltuosius tigrus, sužinojau, kad visi baltieji tigriukai yra kilę iš Indijos prieš daugybę metų, todėl norėdama, kad istorija būtų kuo arčiau realybės, savo knygai pasirinkau Indiją.

Kaip išrinkote vardus savo veikėjams?
Visiems antraeiliams veikėjams daviau savo dukterėčių ir sūnėnų vardus. Indiški vardai, pavyzdžiui, Direnas, Kišanas, Anikas Kadamas ir Nilima atsirado pasinaudojus http://www.babynames.com/ puslapiu. Kelsė yra vienintelis vardas, kuris man labai patiko, o Heis pavardė pasiskolintas iš Maddie Hayes, personažo iš televizijos serialo “Moonlighting”. Man patiko David ir Maddie amžini ginčai seriale, tad dalį šio įsimylėjėlių ginčių smagumo perkėliau ir į savo kūrybą.

Na, ar daug sužinojote apie Tigrų serijos autorę? 

Autorės knygos lietuvių kalba

tigrų saga

Klausimai paimti ir išversti iš:

kitty

Parašykite komentarą

