Dream Cast: Pusiau blogas ir Pusiau laukinis


viršelis2

Šiandien padiskutuokime apie pagrindinius veikėjus esančius Sally Green knygoje “Pusiau blogas“. Nusprendžiau pasikapstyti po internetą ir paieškoti, kaip gi šios autorės knygų gerbėjai įsivaizduoja Neitaną, Analizą ir Gabrielių.

 

Priminsiu, kaip Neitanas buvo aprašomas knygoje:

Stoviu priešais vonios veidrodį ir spoksau į savo veidą. Aš visai nepanašus į savo mamą, nepanašus į Araną. Mano oda kiek tamsesnė už jų, rudesnė, o plaukai – juodi it smala, bet didžiausias skirtumas – mano akių juoduma.
Aš nepažįstu savo tėvo, niekados nesu jo matęs. Bet žinau, kad mano akys – tai jo akys. (40 psl. “Pusiau blogas“)

Pradėkime nuo to, kad gerbėjai Neitaną įsivaizduoja labai skirtingai.

Knygose Neitanas yra vos 17, taigi ir aktoriai parenkami daugiau jaunesni, nors Xavier Dolan kelių dienų barzda neneša į paauglį 😀

1

Brenton Thwaites

 1

Dane Dehaan

2Xavier Dolan

O kaipgi autorė pavaizdavo Neitano simpatiją Analizą?

Analizos plaukau ilgi ir šviesūs, žvilga jai ant pečių tarsi išlydytas baltasis šokoladas. Akys mėlynos, ilgos šviesios blakstienos. Ji dažnai šypsosi, parodydama lygius baltus dantis. Jos rankos neįmanomai švarios, oda – medaus spalvos, o nagai švyti. (67 psl. “Pusiau blogas“)

Pamačius Elle Fanning man iškart šovė į galvą, kad būtų geriausia Analiza! O kuri jums patinka labiau?

analiza2

Elle Fanning                                                 Dove Cameron

Gabrielius yra įstrigęs žmogiškame kūne, kurį autorė apibūdino štai taip:

Mano pasitikėjas atrodo vyresnis už mane gal pora metų, tikriausiai bus maždaug Arano amžiaus. Tamsokos odos, banguotais plaukais iki pečių, tamsiai rudais su šviesesnėmis sruogomis. Šypsosi suspaustomis lūpomis, tarsi išgirdęs kokį gerą sąmojį. Jo akis dengia veidrodiniai aviatoriaus akiniai sidabriniais rėmeliais, beveik tokie patys, kaip manieji. (310 psl.“Pusiau blogas“)

Knygų gerbėjai Gabrielių įsivaizduoja maždaug kaip Avan Jogia ar netgi Harry Stiles – ilgaplaukį vaikiną. Pati autorė šiame vaidmenyje geriausiai įsivaizduoja Aidan Turner iš Hobito, nors pagal amžių jis kaip ir per senas sakyčiau (32m.).

12

Avan Jogia                                                      Shane Harper
1

Aidan Turner

Ar kuris nors iš šių žmonių yra tas, kuris tiktų įkūnyti Neitaną, Analizą ir Gabrielių? O gal įsivaizduoji juos kitais, kurie tiktų šiam dalykui? Laukiu jūsų komentarų 🙂

egliosha logo

Reklama

One thought on “Dream Cast: Pusiau blogas ir Pusiau laukinis

  1. Mano galva, Brenton Thwaites būtų geriausias Neitanas. Antro nežinau, o Xavier Dolan, gal dėl to, kad aš jį vis prisimenu iš jo semibiografinio filmo “Aš nužudžiau savo mamą“, bet atrodo visiškai netinkantis šiam vaidmeniui, nežinau, neįsivaizduoju jo kaip raganiaus, o juolab pametusio galvą dėl merginos 😀
    Abiejų aktorių nežinau, o pagal išvaizdą iš pradžių pagalvojau, kad čia tas pats asmuo. Bet iš išvaizdos abi tinka 🙂
    Harry Stiles? Eh, niekad nepatiko 1D 😀 Bet, manau, geri pasirinkimai, Avan Jogia tikrai tiktų.

    Patinka

Parašykite komentarą

