Atspėk knygą pagal… užuominas



Sveiki visi!

Mano vasaros pabaiga nusimato tikras skaitymo įkarštis, o kaip paskutines vasaros dienas leidžiate jūs? Ko gero daug kas dar tik ridenasi iš lovų, o tuo tarpu siūlau atspėti istoriją, kuri šiandien slepiasi po užuominomis!

Pačioje apačioje rasite atsakymus. Komentaruose lauksiu jūsų įspūdžių ir šio žaidimo komentarų 😉


UŽUOMINOS

Pirma užuomina:
Tai realistinė knyga vyresniam jaunimui, kurios veiksmas vyksta koledže.

Antra užuomina:
Izraelietiškas knygos viršelis atrodo štai taip:

1

Trečia užuomina: 

Knygos pirmasis skyrius prasideda štai taip:

Žadintuvas tuoj tuoj suskambės. Pusę nakties varčiausi nuo šono ant šono, skaičiuodama tarpus tarp lubų lentų ir mintyse kartodama paskaitų tvarkaraštį. Kai kurie žmonės skaičiuoja avis; aš planuoju. Mano galvoje be perstojo sukasi planai, ir šiandiena, pati svarbiausia diena per visą mano aštuoniolika metų trukusį gyvenimą, nėra išimtis.

– Tesa! – iš pirmo aukšto išgirstu mamos balsą.

Niurzgėdama išsikeberioju iš savo mažytės, tačiau patogios lovos. Neskubėdama sukamšau išlindusius paklodės kampus už galvūgalio lentos, nes po šio ryto tai nebebus mano rytinės ruošos dalis. Nuo rytojaus šis miegamasis jau nebebus mano namai.


ATSAKYMAS

2

egliosha logo

Reklama

Parašykite komentarą

