16 mėnulių (Beautiful Creatures) Kami Garcia ir Margaret Stohl


Šioji knyga bus šiais metais išleista Almos litteros lietuviškai. Todėl aš neapžvelgsiu jos turinio, o iškart išsakysiu savo nuomonę.

Knyga man nepaliko gilaus įspūdžio. Vaikinas įsimyli merginą, kurios jam nederėjo, nes ji yra Caster ( nzn, kaip lietuviškai išvers tai). O šioji Caster, pasirodo ne bet kokia. Jos šeima buvo prakeikta pasukti į tamsiąją pusę. Per visą knygos turinį klostosi meilės ir paslapčių tematiką.

Aš tikrai  bandžiau pamilti šią knygą. Skaičiau kitų nuomones, kurios kone idealizavo šią knygą. Taip pat ieškojau youtube’je filmukų ir radau, tačiau nei vienas nesugebėjo manęs užkabinti nei muzika, nei žodžiais.

Tačiau šiaip ne taip pabaigiau. Ir labai džiaugiuosi, kad pabaigiau. Šią knygą ketinau labai jau senai skaityti, tačiau tik neseniai pasiėmiau į rankas.

Gal pati istorijos mintis ir domi, tačiau per 330 A4 lapų apimti man jau įgriso skaityti.  Daug teksto, mažai to kas mane prilipdytų.

Kas patiko šioje knygoje, tai sumanymas apie žemėlapį. Pagrindinis veikėjas mėgsta skaityti ir žemėlapyje pasižymi vietas apie kurias perskaitė knygose. Labai įdomus sumanymas. Reikės gal nusipirkti žemėlapį …

Patys veikėjai… Mane erzino Lena. Nežinau kodėl, tačiau erzino. Bandžiau įlipti į jos batus, tačiau … nežinau. Ji visados viskam priešinasi, ką nori pasakyti Ethan. Jis nenorėjo paslapčių, o Lena to siekė. Ji visados drausdavo jam ką nors pasakyti jos dėdei, o šis specialiai neklauso ir pasako.

Taip pat Lena isterikė. Ji vis akcentuoja, kad ji bus tamsos Caster, nes jos šeima prakeikta. Tai man galėjo įvaryti vėžį 😀 Tikrai ėmė nervinti. Mergina menkai stengėsi, įrodyti, kad ji nebus tamsioji Caster. Galiausiai vėliau nieko nedarė.

Tačiau kas man labiausiai kirto per akį, buvo Lenos ir Ethan susipažinimas. Nežinau, tačiau tai man tikrai užkliuvo. Gal nieko ten ir keisto nebuvo, tačiau niekaip neįsivaizduoju tokios situacijos tikrovėje. Man tai buvo panašiau autorės-pastatė-veikėjus-ir-liepė-susipažinti.

 

 

Ar patarčiau skaityti knygą?

Nežinau. Aš dar rimtai galvoju ar imti į rankas antrą šios serijos knygą. Pirmoji dalis buvo tokiaaaaa ilga, kad mane pradėjo nervinti. Šiaip, vieta nustatyta, papasakota ( nors taip ir nepagavau, kodėl visas veiksmas būtent tam Gathlin mieste. Kodėl dar daugiau pasaulio neapėmė).  Autorės bandė sukurti paslaptingą atmosferą ( iš dalies pavyko). Romantikos irgi yra ( kiek jos gali būti kai draugauja penkiolikametė su šešiolikmečiu). Kaip ir visko yra.  Tai jau priklauso nuo jūsų ar norite ar ne.

Goodreads.com aš daviau tris širdutes iš penkių.

 

trys

Reklama

Parašykite komentarą

